Futóbolondok és kalandjaik

Futás és környezetvédelem

Motiváció
Lelkesedős változat


Egyedül, szabadon. Élek.
Ez itt körülöttem a világ, a terepem, a kertem.
Pont ott vagyok, ahol akkor lennék, ha kívánhatnék egyet.
Út előttem, út mögöttem. Diaképek a mindennapok eseményei. Nem vagyok független tőlük.
Elégedett, feszült, dühös, türelmetlen vagyok ezeken a képeken.
Nem szabadulni akarok, csak egy kis távolságot. Hogy a rajtuk ugrándozó figura ne én legyek. Hogy én ne legyek. Egyedül lehetek nem ember, lehetek rész, csak egy az élet csavarodó szálaiból. Egyedül attól lehetek független, amitől csak akarok. Ha harag vesz elő, elégetem, megbocsátok és csak a tanulságok maradnak. Eltűnik a mardosó ézzés. Az öröm hullámain mint tapasztalt szörfös, addig hordoztatom magam, míg azok partot nem érnek. dscf3965.JPG
Ha hiányzik valami, ezt ajánlom fel helyette. A szabadság még egy szeletét. Időt a semmiben, sehol.
Soha sem elég. A szabadságtól jóllakni, kielégülni nem lehet. Nincs belőle elég.
Több időt már nem kaphatok, függetlenné kell válnom hát tőle. Fel kell fedezni a pillanat végtelenségét és képessé válni, hogy éveket koncentráljunk egy egy villanásba. Oroszlán és nyúl a kontextustól függően, totemek, jelszavak, veríték, nyál, szomj, fájdalom...
Kint vagyunk beőle, futunk...
Csend lesz, gondolatok közötti hosszúra nyúlt szünet. A test forr, az agy koordinál, koncentrált, megfeszített munka folyik. Recsegve kiválik néhány godolatfoszlány az elme fekete zajából, de nem kap megszakítást. Nem tudok rá figyelni. Tudok nem felfigyelni. Már képtelen vagyok a stresszre, hiába félnék, szívem nem verhet ennél szaporábban. Nem érzem magam sehogy. A testemre figyelek, párbeszédünk szakmai.
A léptek ritmusa belső ritmusomhoz igazodik. Hagyom, had találjanak egymára. A találkozás pillanata öröm. Az egészség, az erő öröme. Biztonságban vagyok, szerencsés vagyok, sikeres vagyok, hiszen a most fonalára fűződő minden pillanat öröm.
A világ szerethető. A világ gyönyörű. Csoda és én valahogy belefutottam a képbe. Akkor is ott vagyok, ha nem látszom éppen.

A bejegyzés trackback címe:

https://oberwaldmeister.blog.hu/api/trackback/id/tr208879984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Futóbolondok és kalandjaik

Ezt a blogot azért indítottam, hogy megírjam és megosszam futásos élményeimet, tapasztalataimat, gondolataimat. Szívesen olvasom mások tapasztalatait, történeteit is a témában. Meggyőződésem, hogy egy jó vitában csak győztes van, mert a legrosszabb amit veszíthet az ember, az egy gyenge álláspont. Önképző vagyok, nincs edzőm. Még online sem. Kísérletezek, ami hol jól, hol rosszul sül el. Kerültem már kórházba emiatt és nyertem akkor amikor nem vártam volna. Úgy gondolom hasonló cipőben járó (futó) emberek számára akár tanulságos is lehet egy sporttárs kálváriája.

Kontakt

hawktompa@gmail.com

Címkék

autó (1) bicikli (2) cipő (4) család (8) dresscode (1) edzés (18) edző (2) egyedül (5) életmód (13) energia (6) étel (1) étkezés (2) evés (6) felszerelés (4) futás (21) gear (4) kirándulás (3) kórház (1) környezet (7) kutya (3) magyar siker (1) maraton (3) minimalizmus (1) munkahely (3) piheno (3) power gel (1) sérülés (4) siker (4) sport (9) szalamandra (1) szív (4) szünet (1) tanár (1) trail (5) ultra (4) verseny (12) zene (1) zokni (3) Címkefelhő
süti beállítások módosítása